zaterdag 19 april 2014

JUSTIN TIMBERLAKE - 20/20 EXPERIENCE TOUR

Gisteren was het dan eindelijk zo ver!!! Na 6 maanden gewacht te hebben, konden Danielle - beste vriendin - en ik eindelijk naar het Gelredome toe om JUSTIN TIMBERLAKE te zien! De 20/20 Experience Tour bleek een hele classy show te zijn zoals ik al van een aantal concerten heb vernomen. Dus ik was natuurlijk erg benieuwd. Toen wij aankwamen bij het Gelredome was het allemaal goed geregeld. Wij zijn met de auto op een speciale parkeerplaats gaan staan, aangezien die gratis was en je maar 10 minutjes moest lopen naar het Gelredome. Eenmaal daar leken de rijen heel lang te duren, maar ze liepen vlot door en binnen no time waren wij binnen met TE veel mensen om ons heen. Tja, wat verwacht je anders met zo'n top artiest?! Wat ik wat vond tegen vallen waren de prijzen van de muntjes, die waren toch best wel hoog. En zeker als je een klein glaasje cola nam. Maar de muntjes zelf waren helemaal in stijl van JT zelf en wel heel leuk om te zien. Natuurlijk zijn Danielle en ik zulke hardcore fans ;-), dat we een aandenken moesten kopen! AbHijsurd duur natuurlijk, maar goed aan de merchandise kun je goed verdienen! Eindelijk was het dan 20.30 en de show begon. Justin had zijn podium niet heel ver laten uitlopen. Maar ergens midden in de show ging een gedeelte wel naar voren toe, en hij had dan een klein podium midden in de VIP ruimte waar hij een paar nummers zong. Wat zo mooi aan zijn show was dat het niet te veel poes pas had. Hij had 5 dansers, en hij zelf dan, hij had een groot scherm achter hem hangen, in stijl van de 20/20 Experience natuurlijk, waar soort van videoclips op kwamen of hij werd uitvergroot tijdens het zingen, voor de rest had hij een lichtshow en een podium dat niet overdreven groot of spectaculair was als bij sommige mensen. En dat was ook prima.Vanwege de lichten was het eigenlijk al spectaculair genoeg. Het jammere alleen aan het Gelredome is dat de akoestiek niet heel goed is. Dat komt omdat het een voetbalstadion is en het galmt daardoor heel erg daar binnen. Maar ik heb me er uiteindelijk niet aan gestoord. Het enige wat ik kan zeggen, wat een ongelofelijk vet concert. Het is een van de beste concerten, nee correctie, het beste concert dat ik ooit heb gezien. En eigenlijk moet je het gewoon meemaken om te begrijpen waar ik het over heb.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten