zondag 27 april 2014

538 KONINGSDAG FESTIVAL BREDA

De eerste Koningsdag ooit! Dat moet natuurlijk goed gevierd worden! Mijn vriendinnen en ik hebben besloten om naar 538 Koningsdag Breda te gaan. Sinds een paar jaar is op het museumplein in Amsterdam het 538 feest afgeschaft. Tijd voor een nieuwe traditie dus, en toen is er gekozen voor Breda. Super fijn voor ons natuurlijk, aangezien ik en mijn vriendinnen hier vandaan komen. De kaartverkoop is echt ontzettend snel gegaan. Binnen 2 dagen zijn 40.000 tickets uitgekocht, en dat kwam natuurlijk door de reële prijs, 10,- euro per kaartje. Hele fijne prijs! Nu de dag zelf, om 11 ging het terrein open. Binnenkomen was erg gemakkelijk. Het liep allemaal vlot door bij de controle's. Eenmaal binnen was het allemaal erg overzichtelijk. Overal stonden groten borden met drinken en eten, waardoor het goed te vinden was door alle drukte. Helaas viel de drukte niet mee, tegen een uur of 3 was het erg druk op het chasseveld en kon je toch wel merken dat het eigenlijk niet groot genoeg was voor 40.000 man. Hierdoor was het ook enorm druk bij alle drink en eettentjes, tuurlijk dat hoort erbij als je naar een festival gaat, maar soms moest je gewoon 3 kwartier in de rij staan om iets te kunnen halen, en tegen het einde van de het feest waren sommige drankjes ook op. Ik denk dat hier ook mee rekening moest gehouden worden, aangezien er zoveel mensen komen, moet je genoeg van alle drankjes hebben. Daarentegen was het een erg leuk feest, met een goede line-up, denk hierbij aan Roel van Velzen, Sunnery James & Ryan Marciano, Armin van Buuren, Olivier Heldens, Nielson, Martin Garrix en ga nog maar even door. Ik vond het zeker de moeite waard om hier 12 uur te hebben gestaan en een paar blaren te hebben opgelopen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten