donderdag 26 september 2013

IEMES-WEEK 1, SEMINAR PIETER CORNELIS

Het derde gast college, en ook meteen diegene die belangrijk was voor onze excursie naar Toverland. Hij werd gegeven door de oud directeur van Toverland, Pieter Cornelis. Wat ik jammer vond aan dit seminar, is dat ik bij de proefstudeerdag, precies dezelfde powerpoint presentatie had gezien en het zelfde verhaal heb gehoord. Desalniettemin, vond ik het echt heel interessant. Deze man heeft echt een hele goede kijk op pretparken. En het concept beter maken ervan. Ik bedoel, kijk naar Toverland een aantal jaar gelden en kijk er nu naar. Het is nog steeds niet een geweldig pretpark, maar het is al stukken vooruit gegaan, vind ik persoonlijk. Wat ik ook wel interessant vond, is dat deze man bij heel veel “grote” pretpark bedrijven heeft gewerkt. Hij heeft doorgezet. Hij werd eerst bij de Efteling niet aangenomen, maar nadat hij nog wat ander werk heeft gedaan, en school. Werd hij wel aangenomen. Hij is heel erg doelgericht, als hij iets wil, zal hij het ook krijgen. En als het op zijn pad komt, zal hij het ook aannemen. Dat vind ik persoonlijk gaaf om te zien. Op je gevoel afgaan, en vechten voor wat je wilt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten