zaterdag 28 september 2013

WHO AM I

Wie ben ik? Ik ben Charlotte Martens, 19 jaar en kom uit Breda. Ik studeer op dit moment CO-IEMES (Communicatie - International Event, Music & Entertainment Studies) aan Fontys Hogescholen in Tilburg. Ik ben iemand die houdt van leuke dingen doen. Naar de film gaan, winkelen, een avondje stappen met vrienden, maar ook een avondje op de bank thuis kan er prima mee door. Waar ik het meeste van houd is reizen, afgelopen jaar heb ik dan ook een tussen jaar genomen en ben ik een jaar middelbare school gaan doen in Amerika! Dit heeft mij ontzettend veel geholpen, ik ben snel "volwassen" en zelfstandig geworden. Maar ook in vakanties vind ik het leuk om naar Italië of Spanje te gaan en dan niet per se de drukke steden maar kleine dorpjes met leuke marktjes of een mooie baai. Cultuur snuiven, heerlijk! Wat vind ik nog meer heel erg leuk? Ik vind het héél erg leuk om te winkelen. En dan niet per se kleren, maar ook dingetjes voor mijn huisje. Ik vind het namelijk ook heel leuk om mijn kamer mooi in te richten, dit is dan ook mijn tweede keuze geweest voor opleiding, interieur designer. En mode daar ben ik echt verliefd op. Ik vind het heel leuk om mijn inspiratie van blogs te halen zoals TheBlondeSalad of StyleScrapbook en op tumblr zelf inspirerende plaatjes te vinden. Dit is dan ook het liefste waar ik later in zou willen werken in de mode industrie. 
Nou nu weet je iets meer over mij, wie ik ben en waar mijn interesses liggen! 
Enjoy the blog!

1 opmerking:

  1. Leuk zeg! Ik had nog nooit over jouw studie gehoord, maar het lijkt me wel super interessant! Fijn dat je zo'n stukje over jezelf schreef! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen