woensdag 4 december 2013

IEMES-WEEK 2, SEMINAR LIEKE DE BOER

Lieke de Boer doet het management van Fresku of ook wel bekend als Gino Pietermaai. Mensen kennen hem wel van de “niks laten merken van merken” youtube filmpje of van zijn muziek als Fresku. Ik wist zelf wel wie het was, maar zijn muziek heb ik nog nooit geluisterd. 
Lieke heeft een hele leuke cv opgebouwd door de jaren heen. Ze is begonnen op haar 14e met evenementen organiseren en toen ze 16 was heeft ze haar gaafste evenement ooit georganiseerd vind ze zelf. Ze heeft onder anderen bij Extrema NL en Internationaal (denk aan België en Ibiza), ze heeft meegeholpen om Solar Weekend op te zetten, heeft bij 3FM, Ned 3 etc gezeten als manager en zo kan je nog wel even doorgaan. Ik moet zeggen dat ik meer van dit seminar had verwacht, ik dacht dat we echt over het management zelf uitgelegd kregen aan de hand van voorbeelden van Fresku, maar uiteindelijk is het seminar voornamelijk over Fresku gegaan. En daarin was ik zelf minder geïnteresseerd, dus dat was best wel jammer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten