zondag 22 december 2013

The Hunger Games: Catching Fire


The Hunger Games: Catching Fire, de tweede film uit de The Hunger Games reeks. Wat heb ik naar deze film uitgekeken zeg! Ik was eerst erg sceptisch over de hele reeks bij de eerste film, maar na het zien van deel 1 was ik verkocht en kon ik niet wachten om het vervolg te zien. En nu ik die gezien heb, kan ik niet wachten tot de volgende uit komt!!!! Wat ik zo goed aan deze film vind is vooral de special effects. Ze hebben zulke aparte effecten, maar ze kunnen het zo echt laten lijken. Neem nou de arena waar ze naar toe worden gestuurd, die kun je nooit zo namaken of echt een gebied vinden dat er zo uit ziet. Ook de aanvallen op de tributes, zoals de mist of het water dat als een golf richting hen komt. Wat ik wel jammer vond is het begin en het einde. Het begin was een beetje langdradig, opzich moest dat ook wel om er weer in te komen en naar de nieuwe hunger games toe te werken. Van mij had het misschien ietsje korter mogen zijn. Wat ik ook echt verschrikkelijk vind is het open einde, maar goed dat kan ook niet anders aangezien er nog een film aan komt, en ze kunnen niet ineens een gesloten einde in de tweede film stoppen. Maar goed toch wel jammer, want nu is het wachten op de volgende film. En dat kan toch nog wel 1 of 2 jaar duren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten